Sedaerhan ufff ne kadar gereksiz insan dolu heryer ya😒korkutarak ne geçiyo ellerine anlamıyorum hiç..geçen sene zorunlu sezeryan oldum tam uyutularak ki normal gitseydi süreç yine tam uyutularak sezeryan olucaktım canım tatlı benim😂 üçüncü gün hastane ev arasında mekik dokudum bebeğim küvezde olduğu için..hiç aman aman dikiş ağrısı olmadı 3.günden itibaren arada sızlıyordu parol geçiriyodu hemen ..zaten estetik dikiş benim ince bi çizgi var kesik yerinde öyle korkunç bi görüntü de yok ortada..ayyy şimdi yine hamileyim yine tam uyutularak sezeryan istiyorum çok rahat psikolojik hiç etkilenmiyosun 👍🏻😍sezaryeni öcü,bööö,kötü,kaka gözüyle görenler bi kendilerine dönüp baksınlar aradıklarını bulurlar😂