İlk hamileliğimde çift taraflı çentik var dediler ve bu bebekte gelişim geriliğine sebep oldu 35 haftalıkken sezeryana alındım yüksek tansiyondan çok şükür bebeğim sağlıklı bi şekilde doğdu şimdi tekrar hamileyim benim durumumda olanlar varmı ilk bu şekilde olupta 2. De sorun yaşamayan ?