,bende spinal oldum tamamen anestezyene bıraktım o böyle tavsiye etti ,bişey hissetmiyorsunuz zaten , bazısına genel anestezi iyi gelmiştir ,bazısına spinal iyi gelmistir, takılmayin söylenenlere ,bel ağrısı ve baş ağrısı yapabilir dedi doktor çok kafeinli şeyler icirdiler baş ağrısı yanımdan bile geçmedi ,ama belim bı kaç hafta ağrimisti,buda kişiden kişiye değişir bazılarında hiç ağrı olmuyormus mesela ,şimdide spinal istiycem aksilik olmazsa , doktorunuzla konuşun sizde ,herkezin doğum hikayesi farklı çünkü her kafadan başka ses çıkıyor,kafanız karışıyordur eminim