ElaNur01 20+3 muhtemel doğum 27 mayıs gösteriyor acaba ne kadar doğru bir tarih bebeğim erkek sezaryen istiyorum o tarihi bekleyecek miyiz doktorumla da daha bu konuyu konuşmadık acaba erken mı yoksa artık sormali mıyım bir daha ki kontrolümüzde 🤷♀️🙈
Bireylulmasali ElaNur01 benim de 9 Mayıs görünüyor ama sezaryen istediğim için sanırım nisan sonu gibi doğum gerçekleşir
Bireylulmasali ElaNur01 evet konuştum sezaryen doğuma 38.haftada alıyorlarmış,normal doğumda bir sorun olmazsa 40.haftaya kadar bekliyorlar.