irm3535 Merhabalar , ilk gebeliğimde 39+4 de bebeğim karnımda kalbi durdu suni sancı verilerek normal doğum yaptım. Şimdi tekrar hamileyim doktorum aspirin kullanmamı istedi. Hamilelikte aspirin kullananlar varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum.
glnzem irm3535 ben kullanıyorum. 20. Haftadayım doktorum 32. Haftaya kadar kullanacaksın dedi. Daha önce düşüğüm var benim de o yüzden kullanmam gerekiyormuş.
Angelsmom29 irm3535 ben de senin gibiyim canım oğlumun 38 de anne karnında kalbı durdu bende pıhtılaşma cıkmadı ama doktorum tedbir amaclı kan sulandirıcı iğne ve hap kullancaksın dedi ama bende kan sulandirıcı hep kanama alanı ve kanama yaptı sadece iğneyle devam ediyoruz rabbim bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 cok zor bir imtihan seni cok iyi anlıyorum
Tubafysal irm3535 ben de kullanıyorum ayrıca kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum kan pıhtılaşması var bende
Mom8 irm3535 kan pıhtılaşması testi falan yaptırdın mı canım ge elde o teste göre karar veriyorlar iğneye veya coraspirine
Tubafysal Angelsmom29 bende de kanama bölgesi oluştu ama ilacı kesemeyiz diyo doktor çünllü kan pıhtılaşması var bende hep Bi tedirginim ya
irm3535 Angelsmom29 tüm testleri yaptırdım ama pıhtılaşma testi yapıldımı bilmiyorum daha önceki bebek kaybı sonrasında da bakıldımı tam olarak bilemiyorum . Otopsi yaptırmıştım ama herhangi bir pıhtılaşmadan dolayı demediler.
Angelsmom29 Tubafysal bende kesmek zorunda kaldı doktorum Zat3n pıhtılaşma yok iğne yeterli dedi bende kanama yapıyor ikisi birlikte
Tubafysal Angelsmom29 bende pıhtılaşma var 6 gebelik kaybım var benim doktor bebek için risk alamayız dedi kanamayı azaltmak için bir sürü ilaç kullanıyorum ama dün gittik yayılmış biraz daha dedi doktorum bu hafta kanaman olabilir korkma dedi kırmızı bir kanama olmadığı sürece korkma dedi eğer kırmızı olursa da bir ya da iki günlüğüne bırakırız dedi
Angelsmom29 Tubafysal rabbim bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah vardır rabbimin bir bildiği 🤲 hersey imtihan
irm3535 Mom8 Tüm testlerm yapılmıştı ama hangi testte çıktığını bilmiyorum siz ayrıcamı yaptırdınız hamilelikte mi öncesinde mi?
Tubafysal Angelsmom29 ben iki tane kullanıyorum doktorum iğnenin 12 saat koruyuculuğu olduğunu söyledi bu yüzden günde iki tane kullanmam gerektiğini söyledi
Angelsmom29 Tubafysal bana doktorum yeterli dedi benim gibi son haftasında ölü dogum yapan bir arkadasım da tek iğne kullandı doguma kadar günde bir tane cok şükür sağ salim dogum yaptı
Angelsmom29 irm3535 anladım canım takdiri ilahi böyleymiş bende tüm testlerimi yaptırdım hiç bir sebeb cıkmadı hersey bir imtihan ben su an kan sulandirıcı iğne kullanıyorum sadece en başında kan sulandirıcı hapta kullanıyordm ama bende kanama yaptı o yüzden bıraktım rabbim inşallah bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲
irm3535 Angelsmom29 amin inşAllah dediğini gibi imtihan elden birşey gelmiyor. 8 haftalık hamileyim hamilelik sonuna kadar kullanacağımı söyledi
Mom8 irm3535 hamilelik öncesinde yapılıyor canım trombofili paneli testi diye geçer genetik olarak bakılır yaptırmış olsan mutlaka bilirdin aslında ona göre iğnede kullanman gerekebilir çünkü
Angelsmom29 irm3535 bende 15+5 haftalık hamıleyım ben de iğneyi sonuna kadar kullanacağım ama doktor aspirin kullanma dedi bana bende baya kanama yaptı aspirin