Elifblgn ense kalınlığı yoktu, benim ikili testte normal gelmişti detaylıda görülü o bulgular canım, onlar da görünce söylemek zorundaymış aileye o yüzden ihtimalleri söylüyorlar,çoğu kişiye de söyleniyor, inşallah bir problem yoktur sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi