Güzel kardeşlerim hepinize merhaba ben hamileyim miniklerime, darısı isteyen yüreği güzel tüm kardeşlerime olsun. Bugün yine bebek isteyen komşumuzun kontrolu olmuş rahimde kalınlaşma var demiş yumrtlama görülmüş gebelik kan testi negatif çıkmış ama daha günü de gelmemiş, bu durumda olup sonradan hamilelik haberi alan var mı bu şeklde yaşayan oldu mu