Forumda devamlı cinsiyet tahminleriyle alakalı sohbetlere şahit oluyorum.Basen cıktı kız bebek gb vs.... 6 kardeşiz çokça hamileliğe şahit oldum ailemde aynı zamanda çevremde.Bahsettiğiniz bu belirti diyelim belirtilerin hepsi ama yanlış.İdrar-karbonatla yapılan(ben yapmıştım🙈) çin takvimi,rus vs takvimi gibi takvimler,ekşi-tatlı aşermeleri hepsi ama hepsi çürüdü tezimde😬
hamileliğimin ilk döneminde çok kustum mide bulantısı yaşadım
yüzüme sivilce bastı
basenlerim genişledi
çok uyudum
hep(hala öyle) ekşi ve tuzlu şeyler yedim asla tatlı sevmem sevmedim
karbonat testi,çin takvimine göre ve yukarıdaki tüm belirtiler kız değilmi? Ama bebeğim erkek ☺ o kadar çok çevremde örnekleri var ki şu belirti işi saçma geliyor.Ben o kadar çok kız bebek istiyordumki bebeğimin cinsiyetini öğrendiğimde şok olmuştum😂🙄Demem o ki bırakın belirtileri filan tadını çıkarın sağlıklı olsunlarda🙏🏼🙏🏼🙏🏼