Buket1906 Ben normalde çok soğukkanlı biriyimdir ama bu konularda baya hassaslaştım herşeyden nem kapar oldum. Bir de şu düşünce var sürekli bende şimdiye kadar böyle değildi mutlu bi hamilelik yaşıyordum noldu da böyle oldu ben mi yavruma fark etmeden bişey yaptım diye içim içimi yiyo bazen uyku tutmuyor sabahları erkenden uyanıyorum içtiğim su bile zehir gibi geliyor resmen Rabbim düşmanımı bile böyle bişeyle sınamasın