Bulantılarım 12 haftadan sonra azaldı 14 den sonra bitmişti şimdi 20 haftalık olduk aslında 1 aydır iyi hissediyordum güç olarak da iştah olarak da cuma günü biraz halsizlik bulantı gibi hissettim dün doktora gittiğimde hamilelikten değildir artık o bulantı başka Bi sebep vardır tahlil yaparız dedi. Bu haftada normal değil deyince stres yapmıs da olabilirim psikolojik de olabilir midemi üşütmüş de olabilirim ( hareketlerini hissetmek için göbeğimi açıp bakıyordum ) dün gece bulantı oldu gibi kusmadım ama öğürdüm erken yattım stres yaptım sanırım bebeğime bir şey olur korkusu ile dün muayenede gördük daha yeni bana yardımcı olur musunuz ?