Banada yazdı doktorum.asiri şekilde mide ağrısı yaptı aç karnına ictigimde..henüz kontrole gitmedim.bu durumu doktoruma söylemedim yani.acaba bende mi yatarken alsam? Dikkat etmem gereken husus var mı , yani uyumadan şu kadar süre önce birşey yememelisin gibi? Yardımcı olursanız sevinirim🤗