Nurgoze 31+4 teyim hala yıkamadım bi kalım battaniyeleri yıkadım zor kurur diye iki günde kurudu dolabımız gelmedi bizim çok dertliyim ne yapsam yıkasamda öyle mi beklesem çok sinirliyim her hafta arıyoruz mobilyacıyı cuma gelcek deyip duruyor kaç cuma geçti hala gelmedi çok hevesliydim yıkayıp ütülemek için heves falan kalmadı içimde