artık bi durun!! lütfen artık birbirinize hakaret etmekten vazgeçin.
evet siz oruç tutanlar, tutmayanları inançsızlıkla suçlamaktan bıkmadınız mı!!!!
evet siz oruç tutmayanlar, tutanları canilikle suçlamaktan neden vazgeçmiyorsunuz!!!
burası dini bir forum değildir. burası annelerin ve anne adaylarının tecrübelerinden yaralanmak için, birbirimize yardımcı olmak için var olan bi platformdur.
gebelik hakkında konuşmak isteyip de oruç muhabbetlerinden başka bişey konuşulmayan bir platform haline gelmiş durumda. bir sürü dini içerikli siteler forumlar var. artık lütfen kullandığınız uygulamanın amacının farkına varın ve saçma sapan konular açmaktan, insanlara hakaret etmekten vazgeçin. ! gebelik hakkında faydalı olabilecek konular görmemiz için özen gösterin.
sayın @adm lütfen bu konu da biraz daha titiz davranmanızı rica ediyorum.
kusura bakmayın ..