_hira_ nasıl anlamamislar 6 aya kadar ki erkek denilince yanılma payı olmuyo kızlarda değişiyor diyorlar ama sizin tam tersi olmuş.benimde son kontrolumde 19 haftaliktik önce kıza benzetti sonra erkek dedi kesin kesin dediği için doğrudur diyo herkes ama ben hala emin değilim pozisyonunda uygun değil demişti Dr yanılmış olma ohtimali var o zamn hayırlısını versin rabbim