Mandalina91 Merhaba, sağlık ocağında ilk tetanoz aşısını vurduracağım. Sizler kaçıncı haftanızda oldunuz?
Taze-Anne28 Mandalina91 ilk dozumu 18.haftada 2.dozu 1 ay sonrasında oldum. Genelde 20-24.haftalarda yapılıyor ama erken olması sorun değil dedi doktorum 😊
Hailme_1999 Şu an 15 haftalgım saglık ocagındaki hemşire 15 gün sonra aşı için çagırdı muhtelemen tetonoz aşısıdır
Mandalina91 Taze-Anne28 😊 çok tatlısınız uzun uzun yazmışsınız ❤️ Bende 15 in içerisindeyim bir sorun olmaz sanırım
Taze-Anne28 Mandalina91 saolun 😍 olmaz merak etmeyin ben 18de olduydum ama beni de 15 de çağırdılardı. Ben kendim 2 hafta oyalanıp öyle gitmiştim 😊