Ozlemtem Kızlar merhaba uçak seyahati için rapor isteniyor ya 28. Haftadan sonra, uçağa binip de raporun sorulmadığı durum yaşayan oldu mu illa almamız mı gerekiyor yani soruyorlar mı mutlaka havaalanında?
Estur Ozlemtem canım ben 25. Haftamdayım daha 2 gün önce Türkiye’ye geldim uçakla kapalı olduğum için üzerimde bol feraceli vardı hiç belli olmuyordu karnım. Belli olsaydı sorarlardı belki kaç aylık diye. Ama ben yine de her ihtimale karşı rapor almıştım gerek kalmadı tabi. Sende rapor al havaalanında bir sorun çıkmasın.
Deletedmom71 Ozlemtem 28. Haftadan sonra rapor istiyorlar. Siz bence riske atmayın. Rapor alınmaması durumunda havayolu şirketi rapor isterse uçağa binemeyebilirsiniz sonuçta riske atmaya değmez bence