Seyda08 Suanda yari zamanli kisa calisma ödeneğinden faydalanıyoruz bordroda dada brut ucretim ona gore yarim yatiyo bu sigorta parami etkiliyomu 🙄 dogumum mayis basi gorunuyo suanda kisa calismayada aralikta basladik tekrar
Bursii Seyda08 ayy bunu bende merak ediyorum bilenler cevaplasın lütfen ücretsiz izindeyken de raporu verince yararlanabiliyor muyum
Bursii Seyda08 https://www.sozcu.com.tr/2019/ekonomi/dogum-rapor-parasi-hesaplama-nasil-yapilir-2szcu-5445498/ burda okuduğum kadarıyla kısa çalışma ödeneğinde aldığımız maaş kadar hesaplanacak inşallah böyle değildir
Sevgiinur Seyda08 benim bildiğim sigorta primim ne kadar yatıyorsa ordan hesaplanıyor . Yani kısa çalışma ödeneğinin Maaşının son 3 aylık brütünden 3/2 si yatırılıyor
Seyda08 Bursii tamamen kisa claisma odeneginden faydalananlar nolcak ozaman onlarinkinde hic bsey yazmiyodir🙄
Dume Seyda08 170 arayın söylüyorlar sene için de son üç ay olması gerıkıyor tanılı en net cevap 170 de
iremgun Seyda08 evet son 3 aylık brüt maaşınız neyse ona göre yatıyor. Ben böyle biliyorum en azından muhasebeci öyle söylemişti.
Bursii iremgun çok saçma bu işler sanki keyfi bu durumdayız uzatılan iki ayda kçö yine eski maaştan asgari ücret arttı onu niye arttirmiyolar
iremgun Bursii haklısınız tabi canım ama öyle demişlerdi bana yine de bir musahebecinize sormakta fayda var