Esraensar teyzesi valla bugün çok şükür 13 haftalık olduk en son 8 haftalıkken gittim hastaneye yaşadığım yerden dolayı hastane doktor sorunu var inşallah Rabbim nasip ederse cuma günü hem ikili testte gidicem cinsiyet gösterir inşallah bakalım bide canım ikili test 12.haftada oluyor ama ben o haftaya randevu bulamadım 13 haftada olur mu