TDE Sumeyyeunal benim hep öyle olurdu. İkindiye doğru başlar yatana kadar sürerdi mübarek. Elimde sarı leblebi çantamda yeşil elmayla gezerdim. Şimdi merak ettim acaba cinsiyetle alakası var mı diye. Benim oğlum olacak. Bu şekilde olup kızı olanlar da var mı ki?
Minikhavucum Sumeyyeunal 3,5 ay hep aynı şekilde bulantı yaşadım, öğleden sonra ikindi gibi başlardı hep.. Sabahları herkesin aksine daha dinç olurdum.
hazal_prensesim2021 Sumeyyeunal son zamanlarim şu sıralar hergun yaşıyorum benim.9 ay ara ara hep oldu bulantı istifra insalllah sizlerin olmaz çok kötü bir durum🤦
Sumeyyeunal Benim sabahaları olmuyor daha yeniyim belki ondandır . Öğleden aonra akşama doğru hafif oluyor
Zelihauzn Sumeyyeunal 11 olduk ama hala aynıyız 🤦♀️ yani hamilelik zaten kişiden kişiye değişkenlik gösterir
Sumeyyeunal TDE aynen bende öyle . Dün akşam yeşil elma yedim cideen iyi geldi bunfna sonra favorim yeşil elma . Benim daha var cinsiyet öğrenmeye ama öyle söyleyen çok var ben de merak ediyorum 🙂
Thysn23 TDE benim kızım olacak rabbim nasip ederse benimde bulantı ve kusmam vardı iki ay kötüydüm sonra hafifledi gitgide
TDE Sumeyyeunal sarı leblebiyi de deneyin ben bulanmaya başladı mı hemen üç beş ağzıma atıyordum en azından midemdeki suyu alıyordu. Şükür üç kere istifra ettim sadece. Bunu nedense leblebiye bağlıyorum :)
Sumeyyeunal Minikhavucum aynenhatta diyprum acaba bişey mi oldu neden böyle diye. Öğleden sonra yemekten sonra başlıyor
Sumeyyeunal hazal_prensesim2021 benim iki kere oldu 6+3 olduk . Benim 2 kaybım var o yüzden olsa da bunalmıcam diyorum sağlıklı olsun yeter ki
NaneLimon36 Sumeyyeunal tuhaf ama benimde öyle millet sabah kusuyor, bende sabah çok bisey olmuyor da öğleden sonra başlıyor akşama kadar sürüyor çok aç kalmamaya çalışıyorum yesil elma leblebi ile bastırıyorum.
Sumeyyeunal NaneLimon36 yalnız değilmişim 😅 ben de mi tuhaflık var diye düşünüyprdun hep . Sağolun cevabınız için
Sumeyyeunal hazal_prensesim2021 amin çok sağol tüm bebek bekleyenler sağlıkla kucaklarına alır inşallah