idiloska dorugunannesi34 aynen bulantım olduğunda bile yiyebildiğim nadir şeydi, hala yiyorum. Afiyet olsun
Elifyali Ciciannem27 bnde sevmyrm ama başından beri duzenli bir sekilde gunluk tükettim…. Umarim sizde tuketeblrsnz cidden bebegi guzel besliyor