Kızlar biraz uzun olucak ama 🙏
sizlerle paylaşmak istedim.
Ben evliliğimin ilk gününden beri çocuk istiyordum, pko luyum ama düzenli regli olurum her ay kontrole gittim her ay acaba oldumu bu sefer hamilemiyim diye testler yaptım 😥 ama her defasında tek çizgi kendimi çok dinler olmuştum.
Eşimin ailesi her defasında kilon yüzünden çocuğun olmuyor, sigara içtiğin için çocuğun olmuyor çok kahve tüketiyorsun çocuğun olmaz zaten hep bu cümleler ne zaman gitsek onlara ben bunları duyuyordum ( eşimde sigara kullanıyor fakat o erkek olduğu için ona bişey olmadığı söyleniyor. )
Onlar öyle konuştukça daha çok üstüme aldım ben çocuk veremicektim Allah’ın kadınlara verdiği o kutsal anneliği tadamıcağım için her gün kendimi suçlar oldum. Boşanmayı defalarca düşündüm eşimin tutumu olmasaydı şuan bambaşka yerlerde olurduk.
Aklımıza tüp bebek geldi evlendikten 1 yıl sonra denedik olmadı haber verdik hepsine nerden bilebilirim yine üstüme geleceklerini hep iyimser oldum ama üzülen yine ben oldum, tekrar birdaha denedik çok olumlu konuşmuştu doktorum tüp bebek ilaçları ve iğneleri yüzünden kilo artışım olmuştu yine denedik yine olmadı tutunmadı birdaha yaptım yine olumsuz ve ben ciddi anlamda yorulmuştum etrafımın söyledikleri açıkçası hep ben suçlandım onca yediğim iğne değil ama suçlanmak beni derin anlamda yormuştu.
ve bu aralarda hep beni ararlar bilmem şunun kızı hamile kalmış bilmem şu kişinin hamile 2. Çocuğuna görümcem ile kaynanam dı bunları yapan. Görümcem herşeyi bilmesine rağmen bunları söylerdi.
görümcem kızına ve arkadaşlarına benim yanımda evlenin hemen çocuk yapın öyle uzun beklemeyin diyor yanımda hep. Herşeyi geçerim ben beddua etmem Allah’ım kimseyi evlat ile sınamasın.
Evliliğim 4. Yılına yakın başka bi doktor ile görüştüm direk doktora anlattım benim olmuyor pkoluyum ne sıkıntım varsa anlattım hep kendimi suçladım okadar denedik ama olmuyor bende bi sıkıntı var der demez ağlamaya başladım konuşurken, beni kontrol etti eşimin sperm sonuçlarına baktı bana döndü sen doğurgansın çoğul gebelik olma ihtimali yüksek dedi eşime döndü sperm de sıkıntımız varmış. Yine içimden oh bende bişey yokmuş diyemedim ben ve ya eşim ne farkederdiki. Yine başladım ilaçlara olursa olur niyetindeyim inanın 3 hafta her gün 2 şer 4 er iğne vuruluyordum her yerim mosmor olmuştu artık, iğneyi sokarken bile vurduğum yerler morardığı için kan çıkardı. Transferime gittik transfer edildi yattım kalktım bu sefer kendimi kısıtlamadım yürüdüm dolaştım yemeğimide yaptım asla ağır taşımadım onlara dikkat ettim. 7. Günüm dü içime bişey doğdu dışarı çıkmıştım eczaneye uğradım bi kaç test aldım sonra denerim diye eve gittim tabi onlar bana bakıyor ben onlara dayanamayıp yaptım çok silik ikinci çizgi belirdi çııldırdım ne yapıcağımı bilemedim araba bendeydi fırladım en yakın hastaneye değerim (57) 2 gün sonra birdaha ikiye katlamış sonra doktor kontrolüm var tabi söylemedim ona bişey kızardı niye erken yaptın diye ☺️ Velhasıl hamileyim çok mutluyum kiloluyum ama iğnelerden dolayı karnım hamile karnı ilk gününden beri 3 aylık gibiydim ben ona takılmıyordum bizden bir parça var artık içimde sonunda en çok istediğim oldu 🙏 tabi sen misin mutlu olan sen şimdiden böyleysen 9 ayda sen ne kilo alırsın diye söyleniyorlar (30 haflağım 10 kilo aldım hala göbekten iğnelere davam tabi ) ilaç kullandığım için ( bizde hamile kaldık ama böyle ilaç kullanmadık ama sapa sağlam çocuklar doğurdum dedi hep ve bu cümleyi ne zaman ilaç içsem söylerdi - tansiyonum 14/10 olmaya başladı ilaç almak zorunda kaldım yine, görümcem benim de düşüktü bana doktor ilaç vermedi dedi ) ben çok mutluyken bianda kilo problemi Yaşar oldum giydiğim hiç bişeyi yakıştırmaz göbeğimi her onların yanına gittiğimde saklayacak şeyler giyer oldum yeterki bişey söylemesin ler diye. Hamileliğim boyunca hep kaybedecek korkusu yaşadım hala yaşıyorum yine üstüme gelirler diye. 30 haftalık olduk biz kızlar dua edin bize kavuşalım bebeğimizle sağ sağlim hayırlısıyla 🙏
Ağlayarak yazdım kızlar karmaşık yazmışsam affola 🙏 sadece içimden dökmek istedim
TEK DUAM EVLADIM OLSUN DİYE EL AÇAN ELLERİ BOŞ BIRAKMASIN ALLAH’IM… 🙏