busbusbus10 ya valla ben de gebelik öncesi yüzüstü yatardım genelde şuanda da yana dönüp bacağımı kıvırıp uyuyorum sanki yüzüstü yatar mış gibi ama yan 😂 bazen uyandığımda çok dönmüş okuyorum göbeğinin üstüne doğru ama zaten çok üstüne yatınca karnın ağrıyor bebiş tekmeliyor ama Bi zarar gelmiyordur merak etme. Allah onu öyle güzel kalkanlarla kuşattı öyle güzel koruyor ki 😍 tam yüzüstü yatmadıpımız sürece birşey olmaz Allahın izniyle. E kimse de bu haftalarda öyle yatamadığına göre bence boşuna, vesvese yapma bebeğinin hareketleri güzelse iyidir😍 bnde ulan kafası ezilir mi acaba diye düşünüyordum dün gittim kafası gayet normaldi. Bu düşünce herkeste var ama korkulacak bişey yok bence hepimiz evham yapıyoruz analık içgüdüsüyle 😂 ki ben hemşire oldum halde bu evhamı bende yapıyorum sonra diyorum ya nolcak hareket ediyo işte çocuk diyorum geçiyorum 😂