Selam sevgili anneler size sorum olacak 17 hafta 2 günlük hamileyim yemek yedikten sonra kasıklarımda hafif bi ağrı ve devamlı lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum olmasa bile bunu yaşayan varmı bebek büyüdükçe rahim hassaslaşıyormu acaba şimdiden teşekkür ederim