Merhaba arkadaşlar. 17 haftalık hamileyim Kronik tansiyon rahatsızlığım var alfamet kullanıyorum diyetime de dikkat ediyorum bebeğin gelişimini etkiler mi acaba bir de bu durumda olup 38. Haftayı gören arkadaşımız var mı? Ayrıca kan pıhtılaşmasından dolayı 3 kaybım var 06. Oksapar kullanıyorum. Cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden