Tugba61- ben bunlara tek tek nedir ne değildir Google bakmıştım ama gereği de yok doktor bakıp gerekeni söylüyor zaten bunlarla kafa yormayın bişey varsa bile doktor kontrolde söylüyor bana devlette herşey normal okey falan dediler özele geçtim folik asit yüksek üç günde bir iç artık dedi işte glukoz sınıra yakın alt degerlerdeydi ozeldeki doktor hamurisisi tatlı gece yemeğini kes dedi yani gittiğin doktor zaten bilgi veriyor ne yapman gerektiğiyle ilgili