Merhaba arkadaslar, pazartesi normal doktor kontrolinde 3,5cm acikligim oldugunu ve yatis yapip suyumu patlatmasi gerektigini söyledi. Bende hersey dogal olsun diye patlatmayi kabul etmedim ve eve gittim. Zaten sancilarimda 30dkda bir geliyor bazende saatde bir. Yalniz Doktorum Carsamba günü saat 8:30'da yatisim yapacak ve suyumu patlatacak öyle karar verdi. Sizce ne yapmaliyim? Cok kararsiz kaldim. Akrabalarimin hic biri patlatmami onaylamiyor. Ilk gebeligim oldugu icin hersey dogal olsun istiyorum.. Bu arada 39+3 deyiz.