Senaz_1 canım kadın doğum doktoru ense kalınlığını ölçüyor daha sonra radyoloji doktoruna ultrasona gönderiyor onlarda aynı şekilde ense kalınlığı burun kemiğine bakıyor daha sonra kan veriyorsan iki ayrı hormona bakıyorlar onun sonucu da hastaneye göre en az 10gğnde çıkıyor.Bende ense kalınlığını her iki doktorda 0.9m ölçtü ama bebişin boyunu kadın doğumcu 5.72 radyoloji doktoru 5.82 yani bi yanlışlık olmasın diye ikiside kontrol ediyor