Bizde e bebekten Kraft ve joie markalarına bakmıştık e bebeğin başka şubesinde joie daha kullanışlı, güzel diye anlattılar başka bir şubesinde ise ağır, benim için daha zor olacağını, puseti, port bebesinin krafta göre daha az kalitede olduğu anlatıldı. Bundan dolayı seçimimiz Kraft oldu :)