Kızlar günaydın. 24. Haftamdayım şeker yüklemesi yaptırıcam. Fakat doktorum sadece tokluk istiyorum diye dikteyle söyledi. Fakat sağlık ocagı önce aclık sonra tokluk diyo. Doktorumu arıyorum hayır sadece tokluğuna bakılcak o içecegi içip diyor. 2 dir gidip geliyorum sinirim bozuldu. Sadece tokluk isteyen doktorunuz oldu mu ?