EsinCemreDogan Tugceyasar Benim hamileliklerim iştahsızlıkla geçiyor 😊 İlk hamileliğimde de 1 kilo almıştım.
ElaNur01 Tugceyasar ben birden aldım şaşırdık hatta birden kilo alınca 19 haftaya kadar hiç bir şey yoktu ne olduysa ondan sonra oldu🙈
csmgh Tugceyasar Atayım tabi ki canım fakat tahlil sonuçlarına,değerlerine göre bir liste hazırlıyor. Gidip direkt görüşmen daha sağlıklı.🥰 Ama fazla kilo aldıysanız mutlaka gitmelisiniz. İnsan hafifliyor. 🙈😂