Merhaba. Yaklaşık 1.5 haftadır ara ara geçen bir baş ağrım var alın kısmım ağrıyor ve bir süredir sık idrara çıkıyorum ben bunları hamileliğe yormuştum ama birde üstüne geceleri aşırı susama isteği çıktı. Gebelik şekeri bu haftalarda oluşabiliyormu yoksa gerçekten bunlar hamilelikle ilgilimi bilmiyorum baş ağrım kronikleşti artık. Sizinde böylemiydi ne yapmam gerek sizce?