ftmaadgzl 27+2yim bu ay hastanede önemli bişey olmadığı için gitmicektim ama kan uyuşmazlığı testi mi ne varmış hiç bi bilgim yok önemli mi nasıl yapılıyor eşim Bpozitif bende A pozitifim gitmem gerekiyor mu yardımcı olursanız sevinirim
glnzem ftmaadgzl gidip yaptırın kan uyuşmazlığı var ise iğne olmalısınız. Çok yakın bi akrabam kan uyuşmazlığı nedeni ile bebeğini karnında kaybetti.
Esmanur_97 ftmaadgzl anestezistim canım bildiğim kadarıyla annenin Rh(-) babanın ise Rh(+) olduğu durumlarda bebek Rh(-) olursa olursa sıkıntı ypktur ama Rh(+) olursa kan uyuşmazlığı olur iğnesi yapılır 28 haftadan sonra önlem amaçlı…
esraolgun ftmaadgzl sizde uyuşmazlık yok o yüzden gitmenize gerekte yok. Endişelenmeyin anne negatif baba pozitif olduğu durumlarda uyuşmazlık söz konusu.
Kaderimm ftmaadgzl ilk gebeliklerde bebek doğduktan sonra yapılıyor cnm iğne bende öyle olmuştu . İlk gebeliklerde sıkıntı olmuyor ama ikinci gebeliğin ise muhakkak vurulmak gerekiyor