sansemiha canım bende çok korkuyordum, cuma günü doktorum zofer verdi, yok hocam ya kullanmayım ben onu dedim. Neden dedi 😊 kemoterapide mide bulantısını bastırmak için veriliyor o yüzden desim. Doktorcum ne dedi biliyomusun, evet doğru ama kemoterapi ilacı değil dimi dedi 😊 hiç korkma ben ne verdiğimi biliyorum , bu halde olman daha çok zarar veeiyor bebeğe , senin kullandığın vitaminlerde b grubu kategorisinde, bu zoferde b grubunda için tahat olsun dedi. Aynı bunları dedi canım. Benimde 4 mg. Sen raporlamı sldın eczaneden? Bana eczacı vermedi rapor gerekiyor dedi. Almadım henüz