Krizantem_ merhaba, ben 34 haftalık gebeyim. Doktorum başından beri hormonal etkisi olmayan, kışın hemen hemen her evde içilen hiçbir çayı yasaklamadı. En son kontrolde tekrar sordum. Ihlamur, kuşburnu gibi çayları bir gün bir fincan iç, ertesi gün içme, önemli olan ilaç gibi sık sık kullanmamak, dedi. Siyah çay içemiyorum, midemi çok ağrıtıyor. Ben de az az olmak kaydıyla ıhlamur, nane limon, kuşburnu içiyorum. Demlerken otlardan çok fazla miktarda atmıyorum ve 1 çay fincanından fazla da içmiyorum. Yine de kendi kan değerleriniz ve gebelik durumunuza göre en doğrusunu doktorunuz söyler, muhakkak ona danışın.