Belgin34 Tetanoz vurulduktan sonra üşüme titreme vücut halsizliği hisseden varmi benim gibi ateşim çıkmadi ama kolum çok agridi
Ebru1234 Belgin34 valla canim bendede agri oldu ilk dozda halsizlikte olmustu bende ama o gun kan falan da alinmisti 2 kez ona baglamistim halsizligimi bilmiyorum neden oldu
Cns3 Belgin34 bende gecen hafta yaptırdım canım hiç ağrımadı gece yatınca hissettim agrısını 2gün üstüne yatamadım valla ama üşüme titreme olmadı Allah’a şükür 🙏🏻
Belgin34 Ebru1234 bildiğiniz sanki böyle sıtma olmuşsum gibi üşüme titreme halsizlik 3 gune geçer dedi hemşire ama Hiç iyi hissetmiyorum
Ermell Evet kol bayağı agrı yapıyor hatta gece üstüne yatamıyorsun yani bende öyle olmustu 3 gün sonra kendine geliyor birde canım geçene kadar duş almayın diyorlar
Kubik123 Bende dün oldum daha arada kolum sızlıyor ve halsizlik oldu o kadar gece üstüne bile yatmışım şükür korktuğum etkileri olmadı.Kişiden kişiye değişiyor tabi
Twinsmom35 Ben de daha bugun oldum, henüz bisey yok ama biraz korkuyorum açıkçası.. inşallah birşey olmaz🙏🙏🙏
Aysegul_95 Ben geçen hafta oldum hatta olmadan burada yazılanlara göre ağrı sızı bekliyodum ama ne kolum ağrıdı uykuda dahi fark etmedim ne halsizlik sanki hiç aşı olmamış gibiydim ☺️