cigdemardic0505 Selam anneler ve anne adayları ben 4 aylık gebeyim şiddetli bel ağrısı ve mide yanması sorunu yaşıyorum gece uykusu hiç kalmadı rahatsızlık veriyor belim çokta acaba sizde de oldu mu olduysa neler uyguladınız bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏
Boncukgiller003 cigdemardic0505 bizimde dördüncü ayımızın son haftası bende de oluyo mide yanması. Bir fincan süt iç rahatlatıyor. Bel ağrısı henüz olmadı 🙄
cigdemardic0505 Boncukgiller003 çok teşekkür ederim deniycem Allah razı olsun aman olmasında bel ağrınız gece uykum kalmadı hiç ağrıdan 😒