Eda115354 ikili test böyle kapsamlı değil. Ayrıca %70 dogru sonuc veren bir sey. Türkler zaten beyaz ırk oldugu icin malesef ki bu riskimiz hep var. Bu testte 10.haftadan sonra sizin kanınıza embriyonun DNA sı karısmıs oluyor. Sizden iki tüp kan alıyorlar o kandan bebeginizin DNA sını ayrıstırıp 13-14 tane hastalıga bakıyorlar. Amniyon sıvısı %100 sonuc veriyor, NİPT testide %99.9