Ogrtmnanne2 Öyle şey olur mu cani mi ordaki insanlar ya, gerçekten bazıları özellikle korkutmak için böyle olumsuz vakalar anlatıyorlar diye düşünüyorum. BAzıları olumsuz tecrübeler edinmiş olabilir, o an uyuşmamıştır deneyimsiz birine denk gelmiştir vesaire ama burda anlatmak korkutmak doğru değil. Siz de olumsuz düşünmeyin, pozitif düşünün pozitif olsun, inanın bende çok korkuyorum doğumdan, hatta sabah kasıklarıma bir ağrı girdi üçbuçuk attım 😬 Ama yüzyıllardır kadınlar doğuruyor, bu bizim doğamızda var. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin ❤️🐣