Cnsyldzzz2909 Anneler bız 21+3 olduk oğlumla bugün detayliya giricez herhangi bi sorun sıkıntı çıkmaz inşallah çok korkuyorum dua edin bize 🙏😔
aeh Rabbim hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin ,problem çıkmaz inşallah stres yapmayın ♥️ Kalbinde delik olabilir bağırsakta parlaklık olabilir hemen endişe etmeyin çoğu geçici problem oluyor 😘
Pemberuyam_ aeh Ah evet dün de biz ultrasona girdik kalbinde delik görünüyor ancak problem etmeyin kapanıyor dedi perinatolog .