Merhaba arkadaşlar 😊 öncelikle rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu. Bebek bekleyen herkesinde sağ salim kucağına almayı kolay doğumlar yapmasıni nasip etsin inşallah 🤲
Başlayalım hikayemize.
3 senelik evliyim.1 yıla yakın bir süre biz kendimiz bebek istememiştik. 2 seneye yakın bir süre de istedik ama olmadı. Tedavi görmeye başlamıştım ama o arada virüs çıktı geldi ve gidemedim onu düşünucem diye kafamdan atmıştım ve mayısın sonunda hamile olduğumu öğrendim ve güzel ve sabır gerektiren yolculuğumuz başladı. Hamileliğim güzel geçti hiç sıkıntım yoktu son zamanlarda başlayan sırt bel çatı ağrıları dışında. 36+2 de doktora kontrole gittiğimde kafasının baya aşağıda olduğunu ve doğumun yakın olduğunu söylemişti. Nst de sancı çıktı. 9 Ocak günü gün boyunca süren regl ağrılarım vardı ama çok hafif o yüzden pek üstüne düşmedim. 10 Ocak sabah 5 te artık sancılar kendini belli etmeye başladı. Başlarda 15 dk da bir regl sancısınin bir tık siddetlisi olarak sonra 5 dk da bir e düşünce yola koyulduk. Ağrının gittikçe şiddeti artıyor sanciyi anlamazsam diye düşünmeyin. Hastaneye geldik ebe muayene etti 3 cm açıklık vardı yatisim yapıldı 8.15 te
11.15 gibi ebe geldi tekrardan muayene için 6 cm açıklık olmuş suyunu patlatmak gerek süreci hizlandirmak için dedi patlattı ve asıl dayanılmaz sancılar o zaman başladı nstye bağladılar 10 dk ölüm gibiydi yatarken sanciyi karşılamak çok zor oluyor bol bol yürüyüp sancı zamanında çömelmenizi tavsiye ederim. Ebe nstye bakmaya geldiğinde büyük tuvalet hissi geldi ve doğumhaneye alındım 11.25 gibi
Sancı geldikçe ikin dedi. İkinmakta başlarda zorluk yaşadım ama nefesimi iyi çekip tuttuktan sonra ikinmaya basladiktan sonra 3 4 ikinmada geldi kızım 😍 Kucağıma koydular o kadar güzel bir duygu ki 🥰
Biraz dikislerim var ama ben şuan çok zorluk çekmiyorum biraz sızlıyor o kadar bunuda atlatırız inşallah. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Hepiniz dualarimdanız 🤲 teşekkür ederim ♥️❤️