Kızlar uzun suredır diş problemim vardı bazı zamanlar azalınca diş doktorumda hamileyım dıye hep doğum sorasına bırakalm dedı fakat suan 39. Haftaya gırdım ve tekrar ağrımaya basladı bu son haftalarında diş için röntgen çektirip işlem yaptıran oldumu ? Bebeğe Zararı olurmu acaba ?