Gullzade Kızlar bugün bnnm 16 günüm henüz hasta olmadım. Pembe akıntılarım var başka hiçbir şeyim yok. 12. Gün test yapmıştım negatif çıkmıştı ondan sonra test yapmadım. Sizce normal mi acaba gebe olabilirmiyim
deleted270 Gullzade benimde ilk gebeliğimde öyleydi çıkmamıştı sonradan pozitif çıktı inşallah sizin de öyledir