Rabiiakaradas Merhaba anneler. 7 haftalık hamileyim, bu durumu yaşayan var mı bilmiyorum. Son dönemlerde fark etmeden az olarak idrar kaçırma oluyor geceleri özellikle. Nedenini anlamış değilim. Sizde oluyor mu, oluyorsa ne uyguluyorsunuz🥰
Emel38 Rabiiakaradas bende hala var biraz kaçırıyorum.bebek büyüyor şıkışıyor idrar torbası ondanmis.acik sarı renkte oluyor
midekoruyucu Rabiiakaradas canım idrar olduğuna emin misin peki. O haftalarda bana da oluyordu ama o şeffaf su gibi bişeydi idrar değildi. Bugün bi postta okudum 13 haftalık suyu bitmiş. Çok da korktum onu okuyunca kafamda deli sorular oluştu
Tiko Rabiiakaradas ben 16 ci haftamdayim ve siklasmaya bashladi ve çok sinir bozucu ama anneligin zorluklqrindan çok kuçuk olani diyelim😅
midekoruyucu Rabiiakaradas bunda utanılacak bişey yok önemli bir sağlık sorunu olmasın gerisi boş gerçekten
Mnevvr53 Rabiiakaradas doguma kadar surer canim hatta son zamanlarinda suyummu geldi filan zahnedeceksin dojtorum doguma kadar surer demisti
aeh 18 haftalığım ilk haftalardan beri idrar kaçırma sorunum oluyor. İlk gebeliğimde yine doğuma kadar bu problemi yaşamıştım. İdrar torbasına olan baskıdan dolayı oluyor.