Lotte92 Lionfamily ay gözünüz aydın çok sevindim. Ben de perşembe günü ilk doktor muayenemi oldum, keseyi gördü kalp atışı için 10 gün sonra gelin dedi. Ama yerleşme kanaması varmış, dikkat edin dedi…
Lionfamily Lotte92 bende senin için sevindim dikkat et çok yorma kendini ama yerleşme kanaması gayet normal bende henüz olmadı ama olan çok fazla
Lionfamily Lotte92 bizi tam 1 hafta sonra çağırdı çarşamba günü gideceğiz hayırlısı ile duyarız inşallah 🙏🏻