Iraz hiç korkma canm son zamanlara doğru geldi bende 40+6 da doğum yaptım geldi ama aklında olsun eczaneden galactago , bestlak damla var bunlar sütünü getiren damlalar e bebekde internet sayfasına gir orda yorumları var bende azalma oldu şuan artması adına kullanıyorum 2 damlayı da not al bişey olursa kullan cnm