Emin olun kabız olmaktan çok daha iyidir hamilelik herkeste farklı yansıyor heralde kimi ishal oluyor kimi kabız bir müddet sonra geçer korkmayın fazla meyve sebze tüketmeyin patates muz leblebi galeta tarzı şeyler yiyin geçirsin bol su tüketin su kaybı olmasın kabız olmazsınız umarım çünkü olduğunuzda keşke ishal kalsaymisim dersiniz keşke sizin gibi olsam 😁😁