Kızlar selam,
32 . haftamdayım 30. Haftadan beri hafif hafif adet agrısı gibi ya da hani mideyi bozmuşum gibi bi karın ağrım oluyordu. Doktorum normal başlamış yalancı sancılar demişti. Dün sağ alt karnıma çok fena bi şekilde girdi 1 kere . Aman dedim yalancısı buysa gerçeği nasıldır🤭 1 hafta içinde de 2-3 kez sanki bebeğim içerden cimcik atıyormuşçasına bi batma hissi değişik😅 Bu da mı yalancı sancı belirtisi ? Yarın doktorumada sorucam ama merak ettim. Sizlerin ne zaman nasıl başladı ? Süreç nasıl ilerliyo 😊