Kelebek45 o kabarcıklar göğüsün ucunda değil bende daha yukarıda gibi böyle yine kahverengi alanda ama tam uçta da değil onun normal olduğunu ben bu uygulamada anne kısmında okumuştum zannediyorum🤔(hafızama bu aralar çokta güvenemiyorum ama okuduğuma eminim ☺️) ama hafta kaçtı inanın hatırlamıyorum korkulacak bişe değil o kabarcıklar☺️