Yine her gece gibi doğum hikayelerini okuyup uyumuştum. Gece 02:45 de uyandım. Ve altımın ıslak olduğunu fark etttim lavaboya gittim ve orda musluktan boşalırcasına devam etti. Hemen kaynanamı uyandırdım ve eşimle hastaneye geldik. Yatışım yapıldı 1cm açıklıkla. Suyum bütün gece gelmeye devam etti ve hiç sancım yoktu.Doğumum başlamamıştı ama suyum geldiği için tutuluyordum.Akşam 16:30 da doktorum muaneye etti ve çatımın çok dar olduğunu suyumun da hiç kalmadığını söyledi. Ve acil sezeryana alındım. Kendimi hep normal doğuma hazırladığım için büyük hayal kırıklığı yaşadım.sonra bundan utanç duydum ama. Odaya geldiğimde bebeğim odada yoktu nice bir sıkıntısının olduğu söylendi eşime.3 saat boyunca getirilmedi ve çok kormuştuk. Ama çok şükür şuan herşey yolunda ve kollarımda uyuyor.. Böylede anne oldum öylede anne olacaktım….yeterki evlatlarımız sağlıklı olsun ❤️