iremgun xaomi de indirimli 3.055 liraları falan gördü en son takip ettiğim daha, düştü mü bilmiyorum ama aynen şimdi bide nisanda doğumum vsr çokta fiyat olark beni zorlasın istemiyorum. Bide hem kediliyim hemde bebekli olacağım için çok çok ihtiyacım olacak 🥰